miercuri, 4 mai 2011

De ziua inimii

Inimă curată zideşte întru mine, Dumnezeule, şi Duh drept înnoieşte întru cele dinlăuntru ale mele. Nu mă lepăda de la faţa Ta, şi Duhul Tău cel Sfânt nu-L lua de la mine. Dă-mi mie bucuria mântuirii Tale, şi cu Duh stăpânitor mă întăreşte. Învăţa-voi pe cei fără de lege căile Tale, şi cei necredincioşi la Tine se vor întoarce. Izbăveşte-mă de vărsarea de sânge Dumnezeule, Dumnezeul mântuirii mele; bucura-se-va limba mea de dreptatea Ta. Doamne, buzele mele vei deschide şi gura mea va vesti lauda Ta. Că de-ai fi voit jertfă, Ţi-aş fi dat; arderile de tot nu le vei binevoi. Jertfa lui Dumnezeu, duhul umilit; inima înfrântă şi smerită Dumnezeu nu o va urgisi. (Psalmul 50, 11-18)

Astazi este Ziua Nationala a Inimii. Citeste si citatele din luna aprilie: http://daruldininimanoastra.blogspot.com/2011_04_01_archive.html

6 comentarii:

Anonim spunea...

La mulți ani, dragă Adriana, INIMII tale frumoase!
Lăcrămioara

darul din inima noastra spunea...

La multi ani tuturor inimilor!

Iulia spunea...

toti avem o inima si ea trebuie sarbatorita ...La multi ani inimilor!

darul din inima noastra spunea...

sarbatorita si protejata

corina spunea...

La multi ani tuturor inimilor!!!!!
Tare mi-a placut extractul din psalmul 50!
Adriana draga mea sa fii binecuvantata!

corina spunea...

Si vin si eu cu un indemn pentru inima din Sf.Ioan de Kronstadt

Ai grija toata viata de inima ta,cauta spre ea si ascult-o,incearca sa descoperi ce o impiedica sa se intalneasca cu Dumnezeu, izvorul a toata fericirea.
O zi binecuvantata din inima sa ai!