miercuri, 11 ianuarie 2012

Sublimul suferintei

Eu sunt bolnav de atâţia ani, dar nu sunt supărat, nu sunt trist. Sunt un om sociabil, vorbesc cu toată lumea, iubesc natura, iubesc lucrurile pe care Dumnezeu mi le-a dat. Suferinţa este un dar. Un dar împlinit prin harul pe care îl primim de la El. (...) Eu sunt cu Dumnezeu oriunde, în orice clipă. Şi să ştiţi, Dumnezeu are chip: chipul meu, al dumneavoastră şi al tuturor.

Am făcut pneumonie de două ori. Am probleme cu rinichii. Am probleme cu inima, cu multe. Dar totuşi îi mulţumesc lui Dumnezeu pentru fiecare răsărit şi pentru fiecare apus de soare. Mulţumesc lui Dumnezeu pentru tot. Azi, m-a luat unul în spate şi m-a scos afară să mă plouă. Şi i-am spus: "Lasă măi să mă plouă pentru că ne spălăm de păcate"." (Gheorghe Petreuş, omul care trăieşte sublimul suferinţei)

http://www.ziarullumina.ro/articole;1835;1;67720;0;Gheorghe-Petreus-omul-care-traieste-sublimul-suferintei.html

Niciun comentariu: