joi, 12 septembrie 2013

La multi ani, Maicuta Domnului, cu multe inimi vindecate!

Cu cativa ani in urma, am promis Maicii Domnului un buchet de flori. Niciodata nu am gasit buchetul potrivit. Sper sa nu se supere pe mine si sa primeasca cu bucurie in locul florilor, un buchet de cuvinte, cules pe parcursul a trei ani, din bogatia duhovniceasca a celor ce O iubesc din toata inima.  

Cu doar doua zile in urma, mi-am promis ca nu o voi uita niciodata pe Sofia, care desi a stat foarte putin in aceasta lume, a stat suficient cat sa schimbe ceva in inimile noastre.

Pierderea unei fiinte dragi este o mare durere si numai parinte care tocmai si-a pierdut pruncul, sa nu fii! Credinta ca un prunc, pentru rugaciunile Maicutei Domnului si ale parintilor, ajunge direct in sanul lui Avraam, este cea care imi da nadejdea ca inima lui Alexandru si a Nicoletei se va vindeca, lasand loc doar dragostei.

Cu drag, fiind la sfarsitul praznicului Nasterii Maicii Domnului, va invit sa primiti inimile din buchet si sa le pastrati in inimile voastre, pentru vesnica pomenire a Sofiei, o fetita cu o inimioara mica, mica de tot,  care mi-a bucurat tare mult inima, asa cum numai copiii au harul sa o faca, indiferent de lumea unde se afla ei! 

Sofia, Victorita, Anisoara, Cosmin Daniel, Marina Denisa, Andrei Ioan, Nicolae, Marian Teofan, Alexandru, Bogdan Marian, Luis, Andra Ioana, Roberta, Cosmina, Madalina, Emilia, Stefan, Constanta, Nicoleta, Maria, Sandu, Gheorghe, Nicolae, Gabriel, Eugeniu Mihai,  Liviu Paul Mihail, Mioara, Dumitru impreuna cu toti cei adormiti din neamurile noastre, sunt inimi invingatoare, pentru ca nu se mai sperie de moarte, fiind acum vindecate si vesnice.
  
Buchetul de cuvinte se afla aici: http://daruldininimanoastra.blogspot.ro/2013/09/cuprins.html

Niciun comentariu: